- Максимална достижима скорост - 100Mbps
- Обичайна скорост - 90Mbps
- Минимална скорост - 20Mbps
- Download/Upload - 1:1
Високоскоростен интернет достъп за Вас и Вашето семейство. Сигурна и надеждна услуга с денонощна поддръжка.
Свързаност
Опорна мрежова свързност - оптична.
Използванa преносна среда до клиент - оптична (FTTH), оптика до сграда (FTTB), (медна) LAN и хибридна.
Оптика до дома (по желание на клиента) се предоставя при наличие на техническа възможност.
IP адреси
Услугата се предоставя с един реален статичен IP адрес.
Допълнителен IP адрес се заплаща допълнително - 12 лв. на месец.
Устройства за закупуване и под наем
Телнет предлага устройства за закупуване и под наем за срока на договор (само за срочни договори).
В секция Рутери можете да изберете устройство по избор.
Бонус предплащане 6=7 и 12=14
При предплащане на 6 месечни абонаментни такси в условията на безсрочен договор, всеки клиент получава 1 безплатен месец бонус. Съответно при предплащане на 12 месечни абонаментни такси - 2 безплатни месеца бонус.
Скорости
Техническите параметри и характеристики се отнасят единствено за услуги предоставени в рамките на кабелната мрежа на Телнет, чрез използвана технология - LAN, FTTB, FTTH.
Посочените скорости са максимално достижими (негарантирани).
Тип на достъпа (обем на данните) - неограничен.
Инсталационна такса
Стандартната инсталация на услугата включва базово свързване и настройки на едно Крайно клиентско устройство с мрежата на Оператора и не включва изграждане на вътрешна кабелна мрежа. Всяка допълнителна инсталация, настройки на допълнително оборудване, окабеляване, полагане на кабелни канали и други, се заплащат съгласно Ценоразпис Допълнителни услуги.
В определението Стандартна инсталация влиза единствено включване на услуга в сграда със съществуваща точка на достъп от мрежата на Оператора. Всички останали случаи се разглеждат и оферират индивидуално по преценка на Оператора.
Временно спиране на услугатa
Само за клиенти със сключен безсрочен договор, след подаване на Заявка за временно спиране преди започване на месеца за плащане на услугата.
Денонощен център за работа с клиенти – 0888149259, 062 603071, 062 628757, 0618 20045
support@telnet.bg
Дежурните оператори извършват консултации и първоначално диагностициране на проблема, както и отстраняване на проблеми в конфигурирането на устройствата от мрежата на ОПЕРАТОРА или на оборудване на място при КЛИЕНТА чрез отдалечен достъп. В случаите, в които е невъзможно отстраняване на проблем дистанционно, операторите създават задачи (trouble tickets) за проверка и диагностика от технически екипи на място.
Режим на работа на Денонощен център за работа с клиенти - 24/7.
Важно! Отстраняване на проблеми свързани с физическо прекъсване на изградената свързаност и аварии изискващи подмяна на оборудване в мрежата на Оператора или на оборудване на място при КЛИЕНТА, се извършва в часовия интервал от 09:00 до 18:00 часа в присъствени (официално работни) дни и от 10:00 до 17:00 в почивни дни. Не се извършват ремонтни дейности на открито в лоши атмосферни или други застрашаващи здравето на техническите екипи условия.
Съгласно Общи условия с крайни потребители, Раздел V, Задължения на Оператора, т. 13.11. Операторът е длъжен да отстранява възникнали повреди в МРЕЖАТА при нормални условия на работа в срок от 48 /четиридесет и осем/ часа. Срокът за отстраняване на повредата започва да тече от момента на писмено, по телефона и / или в офиса уведомяване за повредата от страна на ПОТРЕБИТЕЛЯ или от установяването й от страна на ОПЕРАТОРА, посредством упълномощените за това лица;
В случаите, в които точката на достъп на клиент се намира извън територията покривана от изградената кабелна мрежа на Оператора, услугата Интернет достъп може да бъде предоставена чрез безжична или хибридна свързаност.
Поради особености на мрежата и преносната среда, в населените места Ветринци и Момин сбор има техническа възможност за предоставяне единствено на Тарифен план Интернет 100.
Изпращате заявка за включване през сайта
С Вас се свързва оператор за потвърждение и допълнителна информация
До 7 работни дни (обичайно до 3 работни дни) екип на Телнет извършва инсталация на услугата
До 3 дни от активирането на услугата трябва да посетите офис на Телнет ООД за сключване на договор и заплащане на месечна абонаментна такса
Радвате се на качествена услуга и надежден 24/7 съпорт.