Нашият сайт ползва бисквитки! Молим ви да се запознаете с нашите Общите условия за ползване и Политиката за лични данни
Лични данни | Бисквитки
Изпрати съобщение Обади се Намери ни
Български English
Извънредно работно време на касите

Извънредно работно време на касите

Уважаеми клиенти!
Във връзка с усложнената епидемична обстановка и желанието на Телнет ООД да продължи да предоставя Интернет и Телевизия, като предпази максимално своите служители и клиенти, от 27.11.2020г. (петък) влизат в сила следните обезопасителни мерки:
✅ Въвежда се временен извънреден режим на работа на офисите на компанията, както следва:
- Работно време на всички офиси на Телнет ООД
Понеделник - Петък - 09:00 - 18:00 с почивка 12:00-13:00 (за Велико Търново, офис - бул. България 17, почивката е 13:00-14:00)
Събота - Неделя - Почивни дни
- Продължава въведения контрол на достъп и ограничаване на броя на обслужваните лица. Забранява се струпването и изчакването на клиенти в помещенията.
- Периодично всички помещения ще бъдат затваряни за дезинфекция и профилактика.
✅ С цел ограничаване посещенията в офисите на компанията и намаляване рисковете за нашите клиенти и служители за времето на въведеното извънредно положение са налични следните възможности за отдалечено плащане.
- през e-pay,
- дежурна каса на EasyPay
- през виртуален POS терминал (предстои стартирането му)
- плащане по издадена фактура с платежно нареждане
Плащането се извършва след влизане в Клиентски профил на адрес https://my.telnet.bg/
Клиентски номер и парола може да бъде получен след подадено запитване на телефоните на Денонощния център за работа с клиенти - 0888149259 или на email support@telnet.bg.
- online плащане може да бъде извършвано и директно на https://www.epay.bg/pay/bills/ чрез дебитна/кредитна карта. Изисква се избор на търговец Телнет ООД и въвеждане на клиентски ID.
✅ Организация на работа на техническите екипи по поддръжка на услугите.
Посещенията на адрес от кабелни техници за периода на извънредното положение ще бъдат насочени единствено за включвания на нови услуги и отстраняване на аварии.
Временно ще бъдат ограничени всички допълнителни услуги, настройки на вътрешни мрежи, окабеляване и други дейности несвързани с предоставянето на основните услуги.
При посещения на адрес задължително ще се спазват мерките за безопасност, а именно да се носят, ръкавици, маски, калцуни и след всяко посещение да бъдат дезинфекцирани инструментите.
 
Телнет ООД си запазва правото да отказва посещение на адрес в следните случаи:
- наличие на карантина в домакинството
- наличие на клиент във видимо влошено здравословно състояние и симптоми характерни за Covid-19 - кашлица, висока температура.

С оглед на динамично променящата се обстановка, ще бъдат извършвани промени в организацията на работа по необходимост.
Готови сме да съдействаме и отговорим на запитвания свързани с предоставянето на услугите на Денонощния център за работа с клиенти - 0888149259 или на email support@telnet.bg.
Призоваваме всички клиенти към спокойствие и отговорно отношение към околните и смятаме, че ще се справим успешно с предизвикателството.
Бъдете здрави!

Обратно