Уважаеми клиенти!
Във връзка с усложнената епидемична обстановка и желанието на Телнет ООД да продължи да предоставя Интернет и Телевизия, като предпази максимално своите служители и клиенти, от 27.11.2020г. (петък) влизат в сила следните обезопасителни мерки:

Въвежда се временен извънреден режим на работа на офисите на компанията, както следва:
- Работно време на всички офиси на Телнет ООД
Понеделник - Петък - 09:00 - 18:00 с почивка 12:00-13:00 (за Велико Търново, офис - бул. България 17, почивката е 13:00-14:00)
Събота - Неделя - Почивни дни
- Продължава въведения контрол на достъп и ограничаване на броя на обслужваните лица. Забранява се струпването и изчакването на клиенти в помещенията.
- Периодично всички помещения ще бъдат затваряни за дезинфекция и профилактика.

С цел ограничаване посещенията в офисите на компанията и намаляване рисковете за нашите клиенти и служители за времето на въведеното извънредно положение са налични следните възможности за отдалечено плащане.
- през e-pay,
- дежурна каса на EasyPay
- през виртуален POS терминал (предстои стартирането му)
- плащане по издадена фактура с платежно нареждане
Клиентски номер и парола може да бъде получен след подадено запитване на телефоните на Денонощния център за работа с клиенти - 0888149259 или на email support@telnet.bg.
- online плащане може да бъде извършвано и директно на
https://www.epay.bg/pay/bills/ чрез дебитна/кредитна карта. Изисква се избор на търговец Телнет ООД и въвеждане на клиентски ID.

Организация на работа на техническите екипи по поддръжка на услугите.
Посещенията на адрес от кабелни техници за периода на извънредното положение ще бъдат насочени единствено за включвания на нови услуги и отстраняване на аварии.
Временно ще бъдат ограничени всички допълнителни услуги, настройки на вътрешни мрежи, окабеляване и други дейности несвързани с предоставянето на основните услуги.
При посещения на адрес задължително ще се спазват мерките за безопасност, а именно да се носят, ръкавици, маски, калцуни и след всяко посещение да бъдат дезинфекцирани инструментите.
Телнет ООД си запазва правото да отказва посещение на адрес в следните случаи:
- наличие на карантина в домакинството
- наличие на клиент във видимо влошено здравословно състояние и симптоми характерни за Covid-19 - кашлица, висока температура.
С оглед на динамично променящата се обстановка, ще бъдат извършвани промени в организацията на работа по необходимост.
Готови сме да съдействаме и отговорим на запитвания свързани с предоставянето на услугите на Денонощния център за работа с клиенти - 0888149259 или на email support@telnet.bg.
Призоваваме всички клиенти към спокойствие и отговорно отношение към околните и смятаме, че ще се справим успешно с предизвикателството.
Бъдете здрави!