Телнет разполага с primary и secondary DNS с адреси съответно 88.87.0.2 и 88.87.10.2
Всеки клиент може да зареди 3 дневно ползване на Интернет, при спиране за неплатен месечен абонамент. Активирането се извършва през профила на клиента в my.telnet.bg, като това е възможно еднократно в рамките на месеца, след като системата спре услугата.
Зареждането е предназначено за лоялни и коректни клиенти, които с използването на тази опция се съгласяват и гарантират, че ще заплатят текущата месечна абонаментна такса.
Услугата може да бъде временно спирана, след заплащане на всички стари задължения, с подаване на "Заявка за временно спиране" в някои от касите на Телнет ООД. Включването отново се заявява също в някой от офисите на компанията.
Услугата може да бъде спирана временно единствено за клиенти на безсрочен договор.
Интернет услугата е предплатена и се заплаща преди 1-во число на месеца, за който става плащането. Услугата спира автоматично, ако няма постъпило плащане до 5-то число на същия месец (за клиенти със сключени договори преди 11.2008г., както и за бизнес клиенти с плащания по банков път, услугата спира автоматично на 25-то число на месеца). Всеки клиент може да се възползва от услугата "3 дни отсрочка". Повече за нея прочетете ТУК
При общи аварии засягащи сегменти от мрежата тарифния план няма значение за времето за възстановяване на услугата. При индивидуални аварии и проблеми приоритетите са в следния низходящ ред според предоставяната услуга - MAN, Бизнес Интернет, Интернет за домашни потребители.
Денонощен център за работа с клиенти – 0888149259, 0898115415, 062 603071, 062 628757, 0618 20045
support@telnet.bg
Дежурните оператори извършват консултации и първоначално диагностициране на проблема, както и отстраняване на проблеми в конфигурирането на устройствата от мрежата на ОПЕРАТОРА или на оборудване на място при КЛИЕНТА чрез отдалечен достъп. В случаите, в които е невъзможно отстраняване на проблем дистанционно, операторите създават задачи (trouble tickets) за проверка и диагностика от технически екипи на място.
Режим на работа на Денонощен център за работа с клиенти - 24/7.
Важно! Отстраняване на проблеми свързани с физическо прекъсване на изградената свързаност и аварии изискващи подмяна на оборудване в мрежата на Оператора или на оборудване на място при КЛИЕНТА, се извършва в часовия интервал от 09:00 до 18:00 часа в присъствени (официално работни) дни и от 10:00 до 17:00 в почивни дни. Не се извършват ремонтни дейности на открито в лоши атмосферни или други застрашаващи здравето на техническите екипи условия.
Официалният краен срок за отстраняване на повреда в рамките на мрежата е 48 часа след подаване на сигнал при нормални условия, а при повреди дължащи се на външни причини - 96 часа след отпадане на причините ( Общи условия т.13.11 и 13.12)
Всяка профилактика предварително се обявява в раздел Новини на сайта на Телнет.
Препоръчителен е периодичният преглед на поместваните новини.
Минималните нива на качество на услугата са:
Достъпност на услугата – над 96%(зависи от тарифния план ).
Гаранция на скоростта – над 25% от максимално достижимата скорост съгласно Тарифния план (зависи от тарифния план).
Закъснения към локален шлюз – под 10ms ( зависи от тарифния план ).
В случай, че наблюдавате отклонения от нормалните параметри подайте сигнал на телефоните на Денонощния център за работа с клиенти - 062/603071, 0888149259. При забава от страна на Оператора или невъзможност за предоставяне на минималните нива на качество на услугата, можете да се възползвате от правата си съгласно Общите условия за взаимоотношения с крайни потребители.
Обадете се на телефоните за техническа поддръжка.
Не. Всяка физически отделена точка следва да бъде с отделен акаунт.
Домашните тарифни планове включват 1 реален статичен IP адрес.
Бизнес тарифни планове - Бизнес Интернет 100+, Бизнес Интернет 500 и Бизнес Интернет Гигабит включват до 2 реални статични IP адреса.
Допълнителен IP адрес може да бъде заявен срещу допълнителна месечна такса
Домашните тарифни планове включват 1 реален статичен IP адрес.
Бизнес тарифни планове - Бизнес Интернет 100+, Бизнес Интернет 500 и Бизнес Интернет Гигабит включват до 2 реални статични IP адреса.
Допълнителен IP адрес може да бъде заявен срещу допълнителна месечна такса
Рутер може да бъде закупен от всеки офис на фирмата. Преди закупуване на рутер от друга фирма е препоръчително да се консултирате с нас относно характеристиките му и съвместимостта с мрежата на Телнет или да направите справка за това в сайта.
Ако не желаете да закупите рутер, можете да получите такъв за ползване под наем в условията на срочен договор.
Изискванията към оборудването, което използвате е да е технически пригодно и съвместимо с избрания тарифен план.
Услугите до 100Mbps изискват мегабитово оборудване.
Услугите над 100Mbps изискват гигабитово оборудване.
Неустойка за предсрочно прекратяване на договора не се дължи за безсрочните договори.
Неустойките за клиенти на срочен договор са в размер на 25% от сумата на абонаментните такси до края на срока на договора, но не по-малко от една месечна такса.
Всеки клиент има право да подаде Молба за предсрочно прекратяване на договор и редуциране на неустойка при наличие на основателни причини за това. Операторът си запазва правото да удовлетвори напълно, частично или да откаже редуциране на неустойките по договора.
Срочните договори се прекратяват с едномесечно предизвестие и подписване на Анекс за прекратяване на договор, след заплащане на 25% от сумата на оставащите абонаментни такси до края на срока на договора.
Безсрочните договори се прекратяват с едномесечно предизвестие и подписване на Анекс за прекратяване на договор, след заплащане на всички дължими суми до момента на прекратяване.
Договорите за услугите предоставяни от Телнет ООД - Интернет, Кабелна телевизия и MAN са:
- безсрочен с минимален срок на действие 1 (един) месец, влизащ в сила от датата на подписването му и без фиксиран краен срок за изтичане на договора.
- срочен с индивидуално определен между страните минимален срок на действие от 12/24 месеца влизащ в сила от датата на подписването му – .................. г. и изтича на дата – ………………. г. ПОТРЕБИТЕЛИТЕ на услуги по договор с определен минимален срок за ползване на услугата не се освобождават от заплащането на месечните такси до края на договора, в случай на спиране предоставянето на услугата от ОПЕРАТОРА, дължащо се на незаплащане от ПОТРЕБИТЕЛЯ на месечна такса по договора.
Плащането е възможно на каса в брой, по банков път, на каса на Easypay, през ePay, онлайн банкиране и чрез директен дебит. Фактурите се получават на каса или на email с предварителна заявка за получаване на регулярна електронна фактура. Подробности за начините на плащане можете да намерите ТУК.
Интернет услугата е предплатена и се заплаща преди 1-во число на месеца, за който става плащането. Услугата спира автоматично, ако няма постъпило плащане до 5-то число на същия месец (за клиенти със сключени договори преди 11.2008г., както и за бизнес клиенти с плащания по банков път, услугата спира автоматично на 25-то число на месеца). Всеки клиент може да се възползва от услугата "3 дни отсрочка". Повече за нея прочетете ТУК
Договорът и първата такса се заплащат до 3 дни от инсталиране на услугата с изключение на нестандартните инсталации подлежащи на специално договаряне.
Стандартно - до 7 работни дни при наличие на техническа възможност.
Експресно - до 48 часа - цена 25 лв. след потвърждаване от Център за работа с клиенти и наличие на техническа възможност.
Услугата се предоставя само на физически лица, като Телнет ООД предоставя единствено техническа свързаност за приемане на телевизионни програми и в цената не са включени права за публично препредаване, които се уреждат индивидуално със съответните доставчици на аудиовизуални медийни услуги съгласно ЗАПСП и ЗРТ.
Съвети за настройка на телевизор с вграден DVB-C тунер можете да намерите ТУК
Включване на повече от 1 телевизор в рамките на едно домакинство при първоначалната инсталация е безплатно.
Включване на допълнителен телевизор на по-късен етап, след първоначалната инсталация се заплаща съгласно Ценоразпис Допълнителни услуги.
Да. При предплащане на 6 месеца, клиентът получава 1 месец бонус. Съответно предплащане на 12 месеца - 2 месеца бонус.
Важи само за клиенти на безсрочни договори.
Стандартния срок за включване е до 7 работни дни при наличие на техническа възможност.
Отстъпката за Пакетна услуга за Кабелна телевизия при спиране на Интернет не важи и клиентът дължи пълна такса за Кабелна телевизия.
Пакетната услуга винаги е с един срок на продължителност на договора.
Не. Услугата е комбинирана – Цифрова и Аналогова, като цената е обща. Ползването на едната или другата е въпрос на личен избор и възможности на телевизионния приемник.
Може, ако бъде закупен цифровия приемник (STB) от Телнет.
Максималния допустим брой на телевизорите за приемане на качествена услуга в рамките на едно домакинство е 4 бр.
Максималния брой на предоставяните за временно ползване цифорви приемници (STB) – до 3 допълнителни цифрови приемника.
За приемане на аналогови ТВ програми е нужен обикновен телевизор с hyperband тунер.
За приемане на цифрови ТВ програми е нужен телевизор с DVB/C тунер.
При сключване на срочен договор, Телнет предоставя срещу месечен наем 1 бр. цифров приемник (STB) ,чрез който цифрови ТВ програми могат да се гледат и на обикновен телевизор с hyperband тунер.